Jag är prinsessa!

Idag åt jag, som så ofta, söndagsfrukost hos Ronnie-ponnie (hiskeligt trevligt, precis som alltid). Ronald tycker att jag är en prinsessa för att jag är bestämd och lite bortskämd. Så när jag frågade honom om han ville bre min macka så vägrade han göra det bara för det (den tölpen, prinsessor ska ha sina mackor bredda, det vet alla). Hur som helst så var jag tvungen att bevisa vilken omtänksam låtsas-prinsessa jag var, så jag erbjöd mig att diska efter frukosten (jag hatar att diska, så jag hoppas att det var bevis nog).
Sen har vi historien om Prinsessan Tårta, men den är längre och inte lika rolig.
/prinsessan a.


Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

haha du är så söt ficja :)

2008-11-03 @ 00:15:57
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0