Fars dag en dag i förväg:

Idag bestämde sig världens bästa föräldrar för att undsätta mig från tristessen när mina finaste dumpade mig för nya kvinnor och kattungar (jag är mållös). De kastade sig i bilen och susade söderut. Det första pappan gör när han kommer hit är att hänga upp gardinstången, skruva till hatthyllan och bära upp sekretären. Samtidigt packar mamman upp alla godsaker hon har haft med sig och stuvar in allt i kylen medans hon berättar om allt det hetaste från Helsingborg. Sicken far! Sicken mor! Sen var det dags för en heldag.
Dagen till ära fick far presenter: Jonas Helgessons bok "Grabben i kuvösen bredvid" och konsertbiljetter till Eli Paperboy Reed på torsdag. Han blev mycket glad och det blev jag också. Nu behöver jag nämligen inte vänta så länge tills de kommer igen. Tjohoo!


Mannen i mitt liv. :)


Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

Gud vad härligt det låter!:)

2008-11-11 @ 13:35:46
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0