So you think you can tell?

Jag har en liten magkänsla. En av det mindre bra slaget och den har jag gått och haft i snart en vecka. Det är en liten oro som gror och uppenbarligen så är min mage en utmärkt plats för oro att gro på för den är nog nära att rota sig nu.
Idag lyssnar jag på Pink Floyd's Wish you were here och förundras lite över hur vansinnigt bra det är (jag blir nästan gråtfärdig när jag lyssnar på låten med samma namn). Oro-schmoro, allt går att bota med kvalitetsmusik och gitarr-solon. Och hör sen!



 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får ta en shot som tar dö på den, för sånt kan du inte hålla på med lilla fröken! Jag har förklarat för Marcus hur otroligt viktigt det är att vi åker skrillor på onsdag och jag tror han har börjat förstå. I vilket fall som helst tycker jag vi ska ta en långfika någon dag i veckan, Yasse får också gärna vara med, så ska vi snacka om allt och inget och bara ha det varmt och mysigt. (Kanske till och med spice it up med en liten coctail? Det blir man varm i magen av. Det regnar ute. Brr.)

2008-11-29 @ 18:13:48
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0