Fjärde advent:

Galen helg. Galen helg som började på fredagen på restaurang Rebell. Jag och tre snygga brudar åt och åt och åt och drack och drack och drack. Ett glas Nobelchampagne blev lätt en flaska vin som lätt blev fyra stycken som alldeles för lätt slutade med en liten drink. Det var dans på Möllevångsgatan 42 fram till småtimmarna och jag skulle upp och plugga på lördag morgon. Så blev det då rakt INTE. Vi som skulle ta det lugnt...
På lördagskvällen träffade jag istället Robyn på Slagthuset. Och idag har varit fylld med mys. Morgondejt med Ronald och hans lilla strutipilut och världens godaste frukost, som fortsatte med frunch hos Jenny och slutade med adventsmys och pepparkaksbak med Sandra, Jenka och Magnus.
Jag är helt slut.

Såhär duktiga är vi på att baka pepparkakor...


Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Haha, jag kanske fick en dålig degbit, men jag tog en liten tugga och den smakade ingenting. kanske var mycket mjöl eller nåt.. öh.



Jag längtar också tills måndag! Shit, tänk om jag köper en hamster? Är lite nervös faktiskt.. haha..

2010-12-22 @ 18:38:55
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0