Helgen v. 48:

Här sitter jag och lyssnar på Bob Hund, mest för gamla tiders skull, men vad kan man göra om inte annat än älska helgen v. 48!
Ännu en helg med överraskningar. En pluggkväll med Idol som avslut förvandlades illa kvickt till allt annat än det (även om Idol var på i bakgrunden). Det jämfördes saker, pratades om ytterst viktiga viktigheter och dansades. Med tysta fötter, såklart, för familjen Nordin-Dahls grannar verkar inte vara så glada för dans.
Lördagens årliga dammiddag bjöd på sedvanlig nakenhet. "Alla tjejer gillar nakna killar" (?!) Jag vann en spik för att jag är en pryd tjej och fick sitta vid VIP-bordet. Där fick man en 200 gram choklad till förrätt och första parkett till all nakenhet. Jag tog min choklad och bytte bord.
Trots det blev det en fantastisk kväll! Älg, demonstranter, gnagare, pensionärer, hippies och byggjobbare: Tack!




Alla gillar älgen!

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

VACKRA ÄLG! :)

2010-12-05 @ 12:57:19
URL: http://yannails.blogg.se/
Postat av: Sara

Helt klart de sötaste älgarna och de bästa bästaste zoostrarna! Vilken helg! Massa löv!

2010-12-05 @ 22:11:08
URL: http://saramagdilena.blogspot.com
Postat av: Sandra C

Meeen alltså hur söta är ni inte?! Kan ni inte svida om till älgkostym och komma hem till mig någon dag så bjuder jag på lussekatter? :P

2010-12-06 @ 15:09:27
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0