Tentaplugg:

Sjukt peppad inombords, men inget kommer ut för jag har ingen koncentration (surprise). Så jag sätter på teven (för att slippa känna mig ensam), musik (för att göra det lite lättsammare) och brygger mig en kopp (för att bli pigg). Det är bara det att jag sätter på piratlåten som helt uppenbart är fel låt och jag bara måste dansa lite. Bara lite med koppen i handen (för jag ska ändå snart sätta mig). Naturligtvis börjar jag fundera på varför i helsike jag inte gick ut på juldagen..?! Det verkar ha varit bästa festen på Dunkers. Och då måste jag dansa lite till (för att ta igen allt jag missade). Men så fort jag har dansat klart ska jag koncentrera mig såhär duktigt:



Heja mej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Heja dig! Heja oss imorgon! Idag sv jag till klockan ett och nu blir jag medtvingad till stan, så...det där med plugg och implantat får vänta tills ikväll hehe! Plugga duktigt, PUSS PUSS

2010-12-28 @ 13:53:00
URL: http://saramagdilena.blogg.se/
Postat av: Maja

haha, älskar att bloggarna blir oftare uppdaterade så här under tentaplugget..studera duktigt nu så ses vi snart! puss och kram

2010-12-28 @ 17:54:31
Postat av: linn

Känns så mycket bättre att vi är alla i samma sits:)KOm just på att jag missat senaste bonde söker fru avsnittet, och hoppsan sista chansen att se det idag, självklart måste det ses på direkten!:)

2010-12-29 @ 10:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0