Slentrian:

Jag är uttråkad! Ibland blir jag det och då börjar jag fundera och kommer på alla saker som jag måste göra, nu! T.ex. det där med att åka skidor. Eller lära mig att surfa i Biarritz. Eller åka till Cuba och fota. Eller eller eller... Det är jättejobbigt.
Så jag kollade hur som helst upp det där med att surfa. Och tydligen kan man åka till Galicien också, i Spanien. Galicien.. Alicja. Det är nästan ett tecken... Visst?!
Tills det blir av ska jag åka skidor i Frankrike vecka 14. Men först adventsmys med mina fina Helsingborgskor. Tjohoo!

Det skulle kunna vara jag, visst?

Kommentarer
Postat av: Sandra C

Jag hänger på tack. I morgon gärna.

2010-12-15 @ 11:00:29
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0