Kärleksparad:

Idag har jag gått med i min första kärleksparad som var full med regnbågar och färgglada människor som vinkade och viftade, med både flaggor och dammvippor. Jag följde med min vän Maja som är med i Amnesty (egentligen mest för att testa mitt nya objektiv) och det var en promenad som hette duga; från Stortorget till Folkets park på längsta möjliga tid. Men det var mycket trevligt och jag är glad att jag följde med. Efter ett litet tag kom även Jenny och gjorde oss sällskap och efteråt värmde vi våra frusna små kroppar på ett litet fik tillsammans med Linn.


Maja, stolt över sitt plakat och full av förväntan innan paraden hunnit börja. Här visste inte Maja att hon om bara 30 min skulle få träffa sin stora idol Roger. Läs mer på hennes blogg.






Såhär glad var jag (denna bilden har för övrigt Majsan tagit, och även den lilla mittenbilden ovanför på männen i alldeles för mycket läder för sitt eget bästa. Tack för lånet mästerfotograf Öfverman!). Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack själv kära lilla vän! Vilket snyggt kort på Jenny du har tagit. Har hon sett det?

2010-10-03 @ 19:18:50
URL: http://majaofverman.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad roligt det ser ut att ha varit! och fina bilder på er två. nästa år hänger jag med!

2010-10-12 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0